Alla inlägg under september 2009

Av Emelie - 30 september 2009 19:19

Ja asså nu är det lixom liiite förvirrande.I förrgår när jag var med Lisa i stan så såg jag att Elin och Brolle gjort slut och då att Brolle lämnat Elin för Sara Löfgren.Asså,hadde dom itne kunna´t vara ugop typ nån månad till.Jag hadde ju tilldelat ett HELT inlägg åt det söta paret.Men jag vet inte om Brolle och Sara är så söta tsm.Men är Brolle kär så är det ju bara bra!Ska tilldela ett inlägg till dom med!Men iallafaaaalllll.En MÅNAD bara det var allt kag begärde typ.XD

Brolle och sara är söta ihop dom med men INTE lika söta som Brolle och Elin!       



Okeeeej jag erkänner.Dom är lika söta hela bunten(men speciellt Brolle så klart) så nöjda nu??

Av Emelie - 26 september 2009 15:29

Ja,nu kommer jag med ett gammalt skvaller men iallafall.Detta inlägg ska vi tilldela Elin Lanto och Brolle


Ljuv musik har uppstått mellan Kjell "Brolle" Wallmark, 26, och Elin Lanto, 23. Efter veckor av spekulationer väljer de nyförälskade artisterna till sist att bekräfta att de är ett par.
- Vi är kära. Elin är en väldigt fin tjej, berättar Brolle i en intervju med Aftonbladet.
Sångaren har den senaste tiden hemlighetsfullt antytt att han blivit kär, men inte förrän på Humorgalan på torsdagskvällen ville han berätta vem han gått och förälskat sig i. Och det är alltså 23-åriga Elin Lanto, känd bland annat från Melodifestivalen förra året, som "Körslaget"-stjärnans hjärta klappar för.
- Jag tycker man ska få bestämma själv när man vill berätta, säger Elin om varför paret valt att vänta med att visa upp sin kärlek.
Både Brolle och Elin är just nu aktuella med nya skivor. Brolles "Ett hjärta som glöder, som en gång brann" ligger på albumlistan, och Elins singel "Speak ·n spell" från den kommande plattan klättrar på singellistan. (TT Spektra)
  


Såe.Nu har jag tilldelat ett inlägg till 2 av mina favvo artister.


Kramisar//Emelie

Av Emelie - 22 september 2009 18:06

Hej hur äre allihopa??Sj äre bra.Nu laddar jag upp videos jag skriver imorgon på webbloggen hur det är. Kraaamiiisssaaarr

Av Emelie - 18 september 2009 12:51

Hejsan!Jag orkar inte ge poäng och kritisera dom.Så gott som all musik är okritiserbar.Brolle och Elvis defenitivt.Så det blir inge mer poäng=(.Tyvärr.

Istället så ska jag ladda upp musikvideos som jag tkr e bra.=)

lowfullscreen="true" width="425" height="344">


Räcker det här??:)


Kram//Emelie

Av Emelie - 18 september 2009 12:51

Hejsan!Jag orkar inte ge poäng och kritisera dom.Så gott som all musik är okritiserbar.Brolle och Elvis defenitivt.Så det blir inge mer poäng=(.Tyvärr.

Istället så ska jag ladda upp musikvideos som jag tkr e bra.=)

lowfullscreen="true" width="425" height="344">


Räcker det här??:)


Kram//Emelie

Av Emelie - 13 september 2009 15:02

Hej på er alla!Hoppas ni har det bra.Det har jag.Just nu är jag hos Lisa,en av mina bästa kompisar!Jag har hittat att man kan ladda upp musikvideos på bloggplatsen nu.Så....Musiklovers musikvideoblogg forsätter så klaaaartt=)


Idag tänkte jag ladda upp flera st.


Kramisar//Emelie


Av Emelie - 9 september 2009 22:50

Hejsan alla supersköna bloggare!Hoppas ni mårt braaaa.Det gör jaaag!Den här bloggen kan man inte ladda upp Musikvideos längre,men bli inte ledsna för deet.Dom som finns är ju bra.Bloggen läggs inte ner!ABOLUT INTE!Jag har ett fint bloggnamn jueee.

Av Emelie - 9 september 2009 22:50

Hejsan alla supersköna bloggare!Hoppas ni mårt braaaa.Det gör jaaag!Den här bloggen kan man inte ladda upp Musikvideos längre,men bli inte ledsna för deet.Dom som finns är ju bra.Bloggen läggs inte ner!ABOLUT INTE!Jag har ett fint bloggnamn jueee.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

http://minimajsan.bloggplatsen.se/


Ovido - Quiz & Flashcards